کد خطای پکیج گلدیران

کد خطای پکیج گلدیران

مدل پرستیژ

 

:E1 خطای

در این حالت به علت شکستگی یون تشخیص جرقه در دستگاه شعله پکیج تشخیص داده نمی شود و با خاموش شدن پکیج مواجه شده و چه بسا یکی از دلایل گرم نشدن آب در پکیج گلدیران نیز همین مشکل باشد و نیز هوا گرفتگی مدار گرمایش و کم بودن میزان آب و کاهش فشار گاز .

 

:E2 خطای

این کد به معنی بالا بودن دمای مبدل است . این خطا با جوش آوردن و افزایش دمای آب سیکل پکیج سنسور حد مانع از کارکرد دستگاه شده و این ارور را نشان می دهد این سنسور به دمای بیش از ۱۰۰ درجه سانتی گراد حساس بوده و دستگاه را خاموش می کند از دیگر عوامل ایجاد این خطا وجود رسوب در دستگا ه است . با رسوب گرفتن مبدل ثانویه آب گرم در محدوده سنسور حد جمع می شود . خرابی و کارکرد اشتباه پمپ پکیج هم می تواند باعث جمع شدن آب در محدوده سنسور حد شود .

 

:E3 خطای

هر زمان لوله آب گرم خروجی از پکیج مشکل داشته باشد این کد در پکیج گلدیران نمایش داده می شود و خرابی سنسور دود و نیم سوز شدن برد و هم چنین ممکن است فن مشکل پیدا کرده باشد .

 

:E4 خطای

در صورتی که فشار آب موجود در مدار بیش از حد پایین باشد این کد صادر می شود .

 

:E6 , E7 خطای

در تمامی پکیج ها از جمله پکیج گلدیران مدل پرستیژ از یک عدد سنسور یا حسگر دما به نام ان تی سی به منظور تنظیم دمای آب استفاده می شود . مشکل از سنسور تشخیص دما به درستی انجام نمی شود . ممکن است اتصالات سنسور تا برد و یا آی سی پکیج مشکل پیدا کرده باشد .

 

:E9 خطای

سیستم ضد یخ زدگی در تمامی پکیج ها وجود دارد و دستگاه گلدیران مدل پرستیژ نیز از این قاعده مستثنی نیست . به دلیل یخ زدگی پکیج در زمستان هنگامی که دستگاه بیرو ن از ساختمان نصب است رخ می دهد .

 

کد خطای پکیج گلدیران

مدل پایونیر

 

در دو مورد از کد خطا با مدل پرستیژ فرق دارد :

:E6 خطای

این کد مربوط به خرابی یا قطع بودن سنسور آب گرم داخلی یا ان تی سی آن می باشد .

 

:E7 خطای

این کد نشان دهنده خراب بودن یا قطع شدن سنسور دمای آب در مدار گرمایش است .

 

 

کد خطای پکیج گلدیران

 

ورود به صفحه اصلی

ورود به اینستاگرام