مشخصات پکیج دیواری بوش BOSCH 

پکیج دیواری بوش ، در ظرفیت های بین ۲۴۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰ وات مدل های مختلف فن دار تک مبدل و دو مبدل ، آنالوگ ، دیجیتال تولید و عرضه می کند . پکیج دیواری بوش ، در دو ظرفیت ۲۴۰۰۰ و ۲۸۰۰۰ با فن تمام مدولار در کلاس ۶۰۰۰ ، از مدل دو مبدله است که مجهز به صفحه نمایش دیجیتال لمسی ، بر روی صفحه کنترل پکیج می باشد . این پکیج مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند و مجهز به برد الکترونیک کوترونیک هفده ضریب ایمنی بالا است .

درباره پکیج دیواری بوش کلاسیک

پکیج دیواری بوش کلاسیک دارای دو نوع تک مبدل فن دار و دو مبدل می باشد که دارای ظرفیت ۲۴۰۰۰ وات می باشد. پکیج دیواری بوش مدل کلاسیک راندمان نود درصد را دارد و صدای تولیدی آن حدود ۳۸ دسیبل است . مدل نوع دو مبدل فن دار پکیج بوش کلاسیک صفحه نمایش دیجیتال دارد . می تواند کد های خطا کد بندی دستگاه پکیج را نشان دهد و رنگ بدنه آن نقره ایی است . در نوع تک مبدل فن دار پکیج دیواری بوش کلاسیک مجهز به نمایشگر LED دما و یک ظرفیت ۲۴۰۰۰ وات و رنگ سفید دارد .

پکیج دیواری بوش کامفورت

پکیج دیواری بوش کامفورت ، در دو ظرفیت ۲۴۰۰۰ کامفورت فن دار و از نوع دو مبدل است ، که راندمان ۹/۸۹ درصد دارد . نمایشگر LED روی صفحه کنترل دستگاه پکیج امکان نمایش دما را به شما نشان می دهد .

پکیج دیواری بوش مدل اکسکلوسیو

پکیج دیواری بوش مدل اکسکلوسیو ، نوع دیگری از پکیج های دو مبدل فن دار است ، بالا ترین و پر قدرت ترین پکیج دیواری بوش با ۳۵۰۰۰ وات است . پکیج اکسکلوسیوی بوش با قابلیت تامین آب گرم مصرفی به طور هم زمان می باشد . نمایشگر LED چند منظوره دارد همراه استفاده در حالت ECO یا بهروری انرژی دارد . فن پکیج دیواری بوش مدل اکسکلوسیو فن دار دو مبدل ، از نوع مدولار دو سرعته می باشد . راندمان پکیج دیواری این مدل در حدود ۹۱ درصد قرار دارد . حداکثر مقدار آب گرم مصرفی پکیچ بوش حدود ۱۶،۷ لیتر بر دقیقه می باشد .

مهارت ها

در تاریخ

سپتامبر 2, 2020

۱ نظر

  1. ali

    واقعا بوش یکی از بهترین مارک هاست

    پاسخ

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *