اصلی ترین دلیل خاموش شدن پکیج چیست؟

مهمترین دلیل خاموش شدن در انواع پکیج دیواری که در هنگام تعمیر پکیج باهاش برخورد میکنیم معمولا کم شدن فشار بار پکیج میباشد که توسط پرشر سوئیچ آب شناسایی شده و اقدام به قطع کامل عملکرد پکیج خواهد شد .
جهت رفع این مشکل باید شیر پرکن که در زیر پکیج قرار گرفته را باز کنید تا عقربه فشار روی ۱/۵ بار برسه و سپس ببندید .

باید این نکته را خدمت شما عرض کنم که در صورت خرابی پکیج قبلا از هر اقدامی فشار بار پکیج را چک کنید که عقربه آن زیر عدد ۱ نباشه . یکی از دلایل اصلی از کار افتادن پکیج پایین بودن فشار بار پکیج میباشد .

برای بالا بردن فشار بار پکیج اگر اولین بار است که قصد انجام این کارو دارید به روش زیر عمل کنید :
قبل از هر اقدامی میبایست قطعه ای به نام شیر پرکن را در پکیج پیدا کنید . این قطعه در زیر پکیج قرار گرفته است و برای مشاهده آن حتما میبایست خم شوید و زیر پکیج را مشاهده کنید . شیر پرکن دارای ولوم پلاستیکی به رنگ مشکی و یا آبی میباشد . شما باید ولوم شیر پرکن را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا زمانی که عقربه فشار پکیج روی ۱/۵ بار برسد و سپس آن را محکم ببندید .
نکته : حتما قبل از ترک محل از بسته بودن کامل شیر پرکن اطمینان حاصل یابید .
اگر فشار آب سرد ساختمان کم باشد باید در ساعات پایانی شب این کار را انجام دهید .
اگر فشار پکیج بیشتر از ۲ بار رفت از یکی از رادیاتورها کمی آب تخلیه کنید تا فشار نرمال شود .

دقت کنید دو شاخه برق وصل باشد

اگر پکیج هیچ عکس العملی نداشت و هیچ چراغی روشن نبود ممکنه دو شاخه برق قطع باشد .

شیر ورودی گاز اصلی باز باشد

دقت کنید شیر ورودی گاز اصلی و همچنین کلیه شیر های زیر پکیج در وضعیت وصل قرار گرفته باشند . همونطور که میدانید دسته شیر باید در امتداد شیر باشد که نشانه باز بودن شیر است و نه عمود بر آن

دریچه های پلاستیکی اطراف دودکش باز شود

در صورتی که پکیج مرتب خاموش و روشن میشود ممکن است اکسیژن کافی جهت انجام صحیح عمل احتراق وجود نداشته باشد به همین منظور دریچه های پلاستیکی اطراف دودکش را با یک پیچ گوشتی چهار سو باز کرده و کنار بگذارید .