پکیج دیواری ایران رادیاتور:

 

برند ایران رادیاتور را شاید به جرات بتوان نام آشناترین و معتبرترین برند در حیطه طراحی و تولید لوازم و تجهیزات گرمایشی قلمداد کرد که از جمله تولیدکنندگان بهترین پکیج دیواری محسوب می‌شود. پکیج‌های ایران رادیاتور در انواع پکیج‌های دیواری و زمینی و چگالشی به بازار عرضه می‌شوند و به لحاظ کیفیت و کارایی در سطح قابل قبولی قرار دارند. با وجود مکانیسم‌های قابل اعتنایی که این کمپانی برای محصولات خود در نظر گرفته است،

شاید دیگر مردم به دنبال بهترین مارک پکیج خارجی نباشند و بتوانند به کارایی مثبت محصولات وطنی اعتماد کنند. انواع مدل‌های Z و K و BM را می‌توان در لیست محصولات این کارخانه دید که از محبوبیت بالایی برخوردارند. ظرفیت پکیج‌های ایران رادیاتور از ۲۲۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ کیلوکالری متغیر است و این شرکت محصولات خود را با ضمانت نامه دو ساله عرضه می‌کند.

 

پکیج دیواری لورچ:

 

یکی دیگر از بهترین برندهای پکیج دیواری، لورچ نام دارد که به واسطه کارایی فوق العاده محصولاتش، توانسته جایگاه ویژه ای را نزد کاربران کسب نماید.
اگر به دنبال خرید بهترین آبگرم کن دیواری هستید، محصولات کمپانی لورچ می‌توانند جز بهترین گزینه‌ها باشند. آریان، آرتا، آدنا و آرتمن از نمونه‌های محبوب محصولات این شرکت محسوب می‌شوند که به دلیل کارایی بالای خود در زمینه تولید و انتشار گرمای محیط، توجه و رضایت مشتریان زیادی را جلب نموده‌اند. ظرفیت این محصولات در بازه ۲۴۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ کیلوکالری قرار دارد. گارانتی دوساله و خدمات نصب رایگان از مزایای خرید و استفاده از این برند محسوب می‌شوند.

 

پکیج دیواری بوتان:

 

پکیج های دیواری بوتان، در ظرفیت های مختلفی تولید می شود و ضمانت نامه دو ساله آن، از جمله مزیت های محصولات گرمایشی این برند محسوب می شود.
بسیاری از افراد بوتان را بهترین برند آبگرم‌کن دیواری گازی می‌دانند و به همین دلیل این برند جز پرفروش‌ترین برندها تلقی می‌شود. از انواع نمونه‌های پکیج‌های تولید شده توسط این شرکت می‌توان به پرلا، پرلاپرو، پارما، ورونا و رونا اشاره کرد. ظرفیت پکیج‌های دیواری بوتان از ۲۲۰۰۰ تا ۳۲۰۰۰ متغیر است و می‌تواند به همین نسبت در انواع اماکن تجاری، اداری و مسکونی مورد استفاده قرار بگیرد. دودکش‌های دوجداره به کار گرفته شده در سیستم این پکیج‌های دیواری دوده‌ها و گازها را به بیرون می‌راند و تک تک قطعات تعبیه شده در دستگاه‌های این برند، با هدف کارایی بالا و بهینه سازی مصرف، تولید شده‌اند‌. دوسال ضمانت بعد از نصب نیز جز مزیت‌های خرید از این برند به شمار می‌آید.