پکیج ایران رادیاتور سری Eco :

این مدل ساده ترین و ارزان ترین مدل از پکیج های شرکت ایران رادیاتور است. شرکت ایران رادیاتور با تولید این پکیج سعی داشته است هزینه تمام شده خرید پکیج را برای مشتریان کم کند تا مشتریان هزینه کمتری برای قیمت پکیج ایران رادیاتور بپردازند.

پکیج ایران رادیاتور مدل Eco آنالوگ بوده و در این مدل از نمایشگر دیجیتال خبری نیست.

ولی این مدل امکاناتی نظیر ۲ مبدل و فن دار بودن را داراست. این مدل از نوع پکیج فن دار بوده و دارای دو مبدل حرارتی است که نشان از تکنولوژی به روز این پکیج ایران رادیاتور دارد.

کیفیت قطعات به کار رفته در این مدل نسبت به باقی مدل ها پایین تر است تا به تبع آن قیمت پکیج ایران رادیاتور در این مدل کمتر شود.

سری Eco در ظرفیت های Eco 22000 و Eco 24000 تولید می شود و پاسخگوی آپارتمان های تا متراژ ۱۴۰ متر مربع می باشد.

 

پکیج ایران رادیاتور سری M – پکیج ایران رادیاتور سری BM :

پکیج ایران رادیاتور سری BM در واقع همان سری M است و تنها تفاوت اساسی آن تک مبدل بودن آن است و از همین جهت در اینجا با هم به بررسی این دو می پردازیم. این دو مدل، از کیفیت قطعات بالاتری نسبت به مدل های سری Eco، E و K برخوردارند ولی کیفیت پایین تری نسبت به مدل سری L دارند.

در این مدل، با آنالوگ شدن دستگاه هزینه تولید نسبت به مدل های سری L پایین تر آمده است و تبعا هزینه پرداختی مشتریان گرامی هم کاهش یافته است.

مدل های سری M و BM هر دو از نوع فن دار می باشند. از نظر مبدل، مدل M از نوع دو مبدله بوده و مدل BM دارای یک مبدل حرارتی است، به همین جهت قیمت پکیج ایران رادیاتور M بالاتر از قیمت پکیج ایران رادیاتور مدل BM می باشد.

پکیج ایران رادیاتور M و BM تنها در ظرفیت ۲۴۰۰۰ تولید می شوند و دارای مدل های پکیج ایران رادیاتور M24 و پکیج ایران رادیاتور BM24 می باشند.

شرکت ایران رادیاتور همچنین این دو مدل را به صورت بدون فن هم تولید می کند که به علت ایمنی پایین تر، کم تر در بازار موجود است. مدل های فن دار به صورت پکیج ایران رادیاتور M24ff و پکیج ایران رادیاتور BM24ff نمایش داده می شوند ولی مدل های بدون فن به صورت M24cf و BM24cf نشان داده می شوند. همانطور که می دانید، قیمت پکیج ایران رادیاتور در مدل های فن دار، بالاتر از قیمت پکیج ایران رادیاتور در مدل های بدون فن می باشد.

پکیج ایران رادیاتور سری L :

این مدل در واقع با کیفیت ترین و بهترین مدل پکیج ایران رادیاتور می باشد. کیفیت ساخت مدل L از باقی مدل ها بالاتر بوده و رقیبی برای برندهای خارجی محسوب می شود.

همچنین این مدل، تنها مدل دیجیتال شرکت ایران رادیاتور است که از نمایشگر و عیب یاب دیجیتال در ساخت آن استفاده شده است. عیب یاب دیجیتال تعمیرات دستگاه را ساده تر می کند. هم چنین استفاده از نمایشگر دیجیتال راحتی بیشتری برای مشتریان به همراه دارد.

به علت کیفیت بالای قطعات و نمایشگر دیجیتال به کار رفته در این مدل، قیمت پکیج ایران رادیاتور L، از تمامی دیگر مدل های شرکت ایران رادیاتور بالاتر است.

پکیج ایران رادیاتور مدل L، فن دار و دو مبدل است و دارای نمایشگر و عیب یاب دیجیتال می باشد. شرکت ایران رادیاتور در سه ظرفیت ۲۴۰۰۰، ۲۸۰۰۰ و ۳۶۰۰۰ این مدل را تولید کرده است که به نام های پکیج ایران رادیاتور l24ff، پکیج ایران رادیاتور L28ff و پکیج ایران رادیاتور L36ff شناخته می شوند. سه ظرفیت تولیدی برای متراژهای کوچک، متوسط رو به بالا و بزرگ کاربرد دارند.